mindrommittliv.blogg.se

Mitt krypin om mig Jessica & min familj. Mina drömmar , Mitt liv .

Söndag o packning

Publicerad 2012-07-22 10:29:28 i Allmänt

Söndag idag, egentligen brukar denna dag vara tråkigast på hela veckan för i vanliga fall åker då sambon till norge o jobbar o kommer inte hem förrens fredag, men wiieee idag åker vi med :D
 
O då står det givetvis packning på schemat, vi ska vara borta till på söndag men hur ska man packa haha brukar ju alltid sluta med att man packat för 14 dagar ;) Men nu är det platsbrist i bilen då vi inte åker själva ju så måste verkligen försöka packa vettigt ;)
 
Ska bli sååååå skönt att åka med min älskade sambo till norge har gått 3 månder där vi bara setts fre-sön, o det är ju inte bara jobbigt för mig utan det är ju ändå värst för lillprinsen som inte träffar sin pappa mer än 2 dagar av 7.
Så mini semester it is =)
 
Så kommer inte skriva ngt här förrens man e hemma igen i lugn o ro.
Ha en bra vecka alla <3
 
Woop woop !
Ses!
 
 

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-07-22 10:55:38

Det värsta med att packa är att man ALLTID glömmer något!

Svar: Haha ja men eller hur ;) Haha tack för påminnelsen får kolla igenom allt en gång till haha för säkerhets skull o hoppas att jag inte glömmer ngt =)
mindrommittliv.blogg.se

Postat av: Sabina

Publicerad 2012-07-22 11:48:36

Hoppas ni får det trevligt :D

Svar: Tack så mycket =)
mindrommittliv.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela