mindrommittliv.blogg.se

Mitt krypin om mig Jessica & min familj. Mina drömmar , Mitt liv .

I vilken ände ska man börja tro...

Publicerad 2012-08-11 08:59:56 i Allmänt

Morron har ägnats åt mys såklart med mina killar men även jobb o flytt prat o framtidsvisioner.
Skolar in sonen nu på måndag ( 5dagars inskolning ) sen står jag till arbetsmarknadens förfogande till 110 % men frågan är VART ska man söka??? Sambon jobbar ju i norge så man har ju fått lite mersmak på norsk lön liksom, ska man bo på svensk/norska gränsen ? Söka jobba där eller här där vi redan bor?
Ja sånt har vi ägnat morronen åt får helt enkelt kolla ALLA möjligheter för det som e trist e ju att i svergie tjänar man inte direkt bra ;)

Nu blir det frukost sen iväg o träffa mormor o gå till lekparken med min skatt <3

Ha en fin dag alla!

Kommentarer

Postat av: Moa - Mamma till Ella ♡

Publicerad 2012-08-11 10:06:39

Svar: ja det ska bli så spännande med 1 årskalas =) Ska bli så kul och se när hon öppnar alla fina grejer hon får =)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-08-11 18:14:31

Sv: tack för tipset! :D

Toppen kommer från cassels på rea för nån vecka sen! :D

Svar: Ok den var riktigt snygg trodde inte cassels hade så fina kläder har fått för mig att et har vart för lite äldre där men ack så fel man kan ha ibland då ;)
mindrommittliv.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela