mindrommittliv.blogg.se

Mitt krypin om mig Jessica & min familj. Mina drömmar , Mitt liv .

Morronterror

Publicerad 2012-08-10 09:29:27 i Allmänt

Kl 0600 ringde det på hemtelen här hemma o trodde jag skulle få krupp! Hann givetvis inte svara då vi låg o sov o ingen nrpresentatör så kan inte heller se vem som ringde o väckte oss så tidigt! Så tidigt ringer man INTE om det inte är viktigt men då det inte ringt igen eller på mobilen så tror jag knappast det. Så här hemma fick jag ett litet monster ist för en liten prins med ljuvligt morronhumör. O sj trött som attans.

Men men idag är det iaf äntligen fredag o min älskade sambo kommer hem <3 Denna vecka har gått rätt långsamt :/

Så nu blir tde till o röjja lite här hemma så man slipper tänka på dte under helgen ;)


Vi ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela