mindrommittliv.blogg.se

Mitt krypin om mig Jessica & min familj. Mina drömmar , Mitt liv .

Hemma!!

Publicerad 2012-07-28 10:21:13 i Allmänt

Äntligen så var man hemma efter en liten mini"semester " i kolbotn Norge.
Var väl så där måste jag säga det som var höjdpunkten var att man var där när ens fina sambo kom hem efter jobbet, feta utsikter o saltvatten.
Annars var allt bara uppförsbackar bla1,4 km UPPÅT i brannt backe med barnvagn för o nå ett litet centrum haha så det hoppade jag över o tog halva baken till en liten lekpark ist. Sen var det mest mys, gick till en fin liten stenstrand med sonen o plaska en dag.
Tyvärr så var trädgården där vi bodde full med svartröda stora myror o feta älckliga stoora slemmiga sniglar uusch så där hade jag ingen lust att sitta men fanns ju altaner så där va man, förrutom när man fyllde på poolen till lilleman då haha då va gräset det enda alternativet ;)
Kolboten var enligt mig inte speciellt lämapt för barn.
 
Blir dte ngn mer gång ska min syster o systerdotter med så vi kan åka in till o Oslo o shoppa lite ist hehe ;)
 
Bilder kommer när vi lämnat in kamera för än en gång så pajjade den av sig själv , skit kamera.
 
Var en liten uppdatering iaf mer kommer ihop med foton =)
 
Woop woop
Vi ses <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela