mindrommittliv.blogg.se

Mitt krypin om mig Jessica & min familj. Mina drömmar , Mitt liv .

Första inlägget då =)

Publicerad 2012-07-20 11:46:01 i Allmänt

Jaha så börjar man blogga då , jag som sa till mig själv att nej då jag kommer aldrig börja med det ;)
Men here I am , trött på facebook så börjar blogga ist så får den som vill följa mig här =)
Trött på alla dess gilla om du tycker så här, gilla om du ser osv osv, trött på att man konstant lägger sina statusuppdateringar om vad man gör ( ja jag är en av dom eller inte nu längre då jag börjar blogg om mitt liv ist ).
Här är det frivilligt o läsa =)
 
Vem är jag annars då :
Jessica o 26 ( 27 snart ) o bor ihop med min fina sambo o vår underbara son i vackra värmland.
Min son ja som är både min dröm o mitt liv är snart 15 månder gamal.
Vi drömmer nu om ett litet syskon snart ;) Men ingen stres det kommer när dte är menat att dte ska komma =)
 
Ja lite kort o gott.
 
Woop woop haha mitt första inlägg.
Ses hörreni!

Kommentarer

Postat av: svärmor

Publicerad 2012-07-20 12:08:56

det va en fin början till dit block:) älskar er alla puss kram svärmor

Postat av: Fd Sabel

Publicerad 2012-07-20 14:50:49

Hejja!

Svar: Hihi hej going =)
mindrommittliv.blogg.se

Postat av: Alexandra din syster

Publicerad 2012-07-20 20:19:51

Fiin blogg du har syster min <3

Svar: Tack min fina syster <3
mindrommittliv.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela