mindrommittliv.blogg.se

Mitt krypin om mig Jessica & min familj. Mina drömmar , Mitt liv .

En lugn stund.

Publicerad 2012-07-21 11:06:58 i Allmänt

Nu sitter jag här med min kaffekopp o försöker piggna till medans lillprinsen sover o sambon håller på å tränar. Fick sovmorron till 9.30 men det behövdes hade tandvärk from hell i går, så nu invtätar jag pengar o boka tid för undersökning samt kostnadsförslag så jag kan fixa ALLT som behöver fixas. Trött på tandvärk så ngt måste ju göras.
Suuck däremot är tandläkaren långt ifrån billigt men men what to do liksom.
 
Idag skiner iaf solen så blir lite lek ute =)
Tvätta o ordna o dona i dag med för i morron åker vi med sambon till norge i 5 dagar ( där han jobbar ).
Bara tandvärken vill hålla sig borta nu vill säga men so far so good.
 
Vi ses !
Woop woop
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela