mindrommittliv.blogg.se

Mitt krypin om mig Jessica & min familj. Mina drömmar , Mitt liv .

Minns <3

Publicerad 2012-08-10 18:44:31 i Allmänt

Tänk vad tiden går fort, tycker inte det var länge sedan man var inne på förlossningen med värkar från h***etet o nu är det på måndag redan dags för min stora kille att börja dagis ( jaja förskola ) men så skönt att fått gått hemma med prinsen i sommar iaf även om jag inte fick nåra pengar på kontot vi klarade oss bra ändå ;)
 
Längtar sååå efter ett litet syskon nu.
 
Men det får tiden avgöra det kommer när dte är menat att det ska komma.
 
En liten bild på det vackraste jag vet från i vintras när han var en liten plutt på ca 6 månder <3
 

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2012-08-10 23:08:10

Grattis till er också! Och tack för tipset :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-08-11 11:06:55

åh herregud så söt! :,)

Svar: Hihi tack =) Min stolthet det ;)
mindrommittliv.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela