mindrommittliv.blogg.se

Mitt krypin om mig Jessica & min familj. Mina drömmar , Mitt liv .

Bloggtorka ;)

Publicerad 2012-08-04 21:58:43 i Allmänt

Hejsan.
 
var ett tag sen man skrev nu men haha lönen kom ju så tid har inte funnits då man hittat på så mycket annat ;)
Idag har vi haft en mysig dag med lite shopping, lekpark o sen ner till älven så de små fått plaska i kanten <3

har vart en oförskämmt bra dag.
Nu är det snart dags för sonen att börja dagis :/ O känns väl egentligen sådär ....
Men nästa måndag är det dags, som tur är kommer han nog aldrig behöva gå på dagis mer än MAX 50 %.

E ju ändå jag o min sambo som valt att ha barn så är ju vi som ska uppfostra han så har hellre lite sämre ställt än låter han gå på dagis ca 8 h om dagen...Lägger heller tid på mitt barrn än o tjänar mer pengar, för pengar 'är då verkligen inte allt.
 
Nu blir det snart natten för min del.
 
Vi hörs.
 
Natti Natti
 
 

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2012-08-06 18:52:33

Tack för en mycket klok åsikt angående jobb och dagis!!!
Så skönt att äntligen se/höra en förälder som hellre väljer och ha det lite sämra ställt än att personalen på förskolan ska uppfostra barnen! Har så många barn som går 8-16 eller 7.30-17 eller ännu värre som jag vet barn på andra avdelningar har.. 6.30-17.00 :O Man bara hjälp varför skaffar ni barn!?

Svar: Ja jag vet o jag tycker verkligen dte är så synd om barnen ( om man nu inte eensamstående o faktiskt inte har ngt val ) men man skaffar ju inte barn för o ha dom på dagis liksom :/
mindrommittliv.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela