mindrommittliv.blogg.se

Mitt krypin om mig Jessica & min familj. Mina drömmar , Mitt liv .

Hejdå ett tag

Publicerad 2012-08-13 12:30:53 i Allmänt

Lämnar bloggen ett tag, har kommit till ett stadie i mitt liv där jag varken har lust, tid eller ork att blogga sitta vid fb m.m.

Varför skirva om vad jag gjort idag? De som vill veta kan ju fråga...
Vill inte hänga ut mig o min familj för mkt på nätet, osv osv....

Så tillsvidare blir dte inga nya inlägg, kanske kommer en dag när jag har annat o skriva om.

Ta hand om er <3

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2012-08-13 17:19:22

hej hej.
tack för besöket på min blogg.
jag tycker inte att det är svårt att göra tårtor, så det tycker jag du borde försöka.
jag har inget recept, då det mesta är färdigköpt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela